13 "Dziewczyny z gangu"

Rose POV

Przyjechaliśmy do domu , na stole leżała kartka z napisem :
Justin dzisiaj impreza u Bil, o godzinie 19.00.
Spojrzałam na Jusa :
-To idziemy. ?-spytałam
-No możemy jechać.-warknął
-Co znów się stało.?-spytałam
-Nic.Uważaj tam na siebie.-powiedział zasmucony Justin.-Idź się ubierać już jest 18.30.
Ubrałam się w to.
Jechaliśmy 20 minut , aż w końcu dojechaliśmy.;
-Wow jaki dom-powiedziałam ze zdziwieniem
-Będziemy mieć taki pamiętaj.-Justin przytulił mnie do siebie i pocałował namiętnie .
Z daleka patrzyły na nas jakieś dziewczyny,Justin powiedział,że to Selena , Nicki , Demi i Miley.
Weszliśmy do środka,szum był wielki, roiło się tam od gejów i lesbijek.
Justin poszedł do baru po drinki a ja stałam jak wryta w podłogę,nagle podeszły do mnie tamte dziewczyny.;
-Siema.-powiedziała chociaż nie reagowałam
-Słyszysz mnie.? Hallo ziemia do....-ocknęłam się
-Siema jestem Rose.-powiedziałam
-Ja jestem Miley Cyrus-powiedziała
Była ubrana bardzo wyzywająco.[KLIK]
-Tak wiem kim jesteś.-Powiedziałam-Wiem jak się nazywacie i w ogóle, ale co ode mnie chcecie?
-Co cię łączy z Justinem.?-spytała Selena
-Ehhh nie twoja sprawa.-Odpowiedziałam pytająco
-Masz szczęście , że idzie.-oznajmiła Sel

Justin POV

Zauważyłem , że Rose rozmawia z gangiem Seleny, więc szybko tam poszedłem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam , że tak długo  oczekiwany i tak krótki. :'(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz