14 ''Te dziewczyny nie są złe''

Rose pov
Justin przyszedł do mnie i się spytał;
-Co ci mówiły-podniósł brew
-Pytały się o ciebie-odpowiedziałam
-O co?-znów spytał
-Skończysz się tak wypytywać?-pytały się czy cię znam-odpowiedziałam zezłoszczona
-Co odpo...-przerwałam mu
-Zamknij twarz, wkurwiaja mnie twoje pytania-odpowiedziałam wrzeszcząc
-Okej, słońce uspokój się-powiedział łagodnie całując mnie.
-Justin brachu,siema-powiedział Alfredo
-Siema-odpowiedział przywitujac się braterskim uściskiem.
-Justin jest tu gang Seleny
-Wiem.
Justin i alfredo upili się upiornie, dziewczyny z gangu ,, Little Respekt,, podeszły do mnie mówiąc;
-Kiedy poznałaś Justina ? -spytała selena
-parę tygodni temu.
-Justin to huj, w liceum zaliczył każdą po 3razy, zabijał ludzi.
-A co najlepsze zawsze zdradzał swoje dziewczyny.-dodała Miley
Chodziłam po domu przez jakieś 15 minut, szukałam Jussa.Obeszłam wszystkie pokoje , aż w końcu znalazłam...
Justin uprawiał sex z Niki, podeszłam i uderzylam go w twarz.Zrzucił z siebie Niki;
-Rose zaczekaj
-po co dupku?
-Ja nie chciałem..
-Zostaw mnie! Nie chcę cię znać ile
Razy mnie zdradziles?-zapytałam i uciekłam.
Justin Pov
Wiem, że znów postąpiłem źle.Ale Niki jest taka seksowna.Biegłem za Rose ale moje nogi były z galarety , więc wróciłem i zacząłem pić.
SELENA POV
Nie spodziewałam się , że Niki to taka kurwa.
Pobieglysmy za Rose;
-Kochana nie przejmuj się.
-Ale jak? Nie mam gdzie wrócić.
-Jak to ?
-Jestem sierotą, zaadoptowal mnie Scoot.
Zabralysmy Rose do auta i pojechalismy na terytorium.
___________________
Podoba się ? zadedykowane dla Julii D. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz