15 ,, On jest boski''

Rose pov
Selena zabrała mnie na terytorium.Ale czyje?
-Sel gdzie jedziemy ?-zapytałam
-Do bazy 369
-Aha
Jechaliśmy 2 godz. ;
-Rose wstawaj, już jesteśmy.
-Okej-powiedziałam
-Tu mieszkamy.Poznaj Mike , Danger,Chaz,Braian,Kenny
-Siema -powiedzieli churem
-Chłopcy to jest Rose, jest a raczej była dziewczyna Bieber'a
Danger pov
Selena nic nie powiedziała, że przyjedzie jakaś laska.
-Jaka ona śliczna-wymknęło mi się
-Oo widać że Dan się zakochał-zaśmiała się Miley
-Dobra rose my jedziemy, ty zostajesz z chłopakami.
-Emm sama z chłopcami ?
-Chodź  tu, nic ci nie zrobimy.-odezwałem się
Rose pov
Danger jak dobrze pamiętam, podszedł do mnie i chwycił mnie za rękę ciągnąć na fotel.;
-Palisz?
-Tak.
-Ile masz lat?
-17, a co cię to obchodzi ?
-Ojj zadziorna jesteś-powiedział Kenny chwytając mnie za udo
-Zostaw mnie!
-Bo co mi zrobisz?
-Przyjebie ci-postawił się Dan
Siedzieliśmy tak przez jakąś dobrą godzinę, aż w końcu Chaz zadał  pytanie;
-Dlaczego zerwała s z bieberem?
-Zdradził mnie z Niki-nagle wszyscy popatrzyli na Dangera
-Uuu-powiedział dan
-A tak wg ile wy macie lat?
-Danger-19,Mike-21, Kenny-25, Chaz-15
-Czym się interesujesz,?
-Jak przebywałam u Jussa to zaczęłam jeździć na motorze,a tak to modą.
-ej dzisiaj są zawody!
-Jakie zawody?
-To nielegalne,laski jeżdżą na motorach.
-Mogę jechać , tylko najgorsze że nie mam tu motoru.
.................................................
Hej :)
Czytasz komentujesz
Jeśli nie będzie kom. nie pisze następnego rozdziału!

4 komentarze:

  1. Zawalisty i również zapraszam do mnie :) http://utopicsiewtwojejpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam. I bede czytac kazdy nastepny. spokojnie mozesz pisac dalej. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pisz dalej jeszcze dziś tylko dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :* Chciałabym ci oznajmić, że nominowałam cię do "Liebster Award"! :* Więcej informacji tutaj --> http://utopicsiewtwojejpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń