16 ,, Wyścigi''

ROSE POV
Pojechaliśmy na te wyścigi o , których wcześniej wspominał Chaz;
-Już jesteśmy,masz ubierz to-powiedział Kenny
Wzięłam obcisly różowy strój , który podkreślał moje kształty i go ubrałam-Kenny mi kazał
-Za 15 minut do startu-powiedział jakiś koleś
-Chłopcy ja się boję.-powiedziałam
Z daleka widziałam auto.Auto takie jak miał Justin.
-Hej, to nie jest auto Biebera? -spytałam
-Aa no tak, zawsze tu jeździł.-powiedział Kenny
-Ahha , kto mu powiedział ?
-Zawsze tutaj jeździ aby wyrywać laski.
-Pożałuje.-pocalowalam Dangera widząc, że Justin patrzy w naszą stronę.-Od dzisiaj jesteś moim chłopakiem, później ci wytłumaczę.
Justin Pov
Jeździłem na te wyścigi aby wyrywać laski.
-Justin , patrz to nie jest Rose?
Obrocilem się i zauważyłem Roose całująca jakiegoś chłopaka.
Miał on niebieskie oczy, błąd włosy postawione ku górze,ciemną karnację.
-To przecież Danger!
-A coś ty myślał.
Dziewczyny miały już zaczynać swój wyścig. Rose przeszedla obok mnie nie zwracając uwagi na moją osobę.
Wyścig jak każdy inny , dziewczyny się ścigaly , a kto wygrał? Rose.
Danger pov
Rose pocałowała mnie , tak szybko i namiętnie.
Wyścig trwal dobre 10 minut.
Rose podeszła do mnie z pucharem mówiąc;
-Wiesz,że ja zartowalam z tym chodzeniem.-pocałowała mnie w nos.
Nagle zabrzmiał głośny dźwięk policyjnych syren.;
-Chaz wsiadaj na motor.
-Dobra już.
Rose jechała jakies 250km/h.
Rose pov
Przyjechaliśmy cali i zdrowi do domu.
-Musimy pogadać z Bieberem,no raczej ja muszę.
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+
Autor: Cześć, liczę na komentarze! Jeśli coś ci nie pasuje lub błędy jakie kolwiek to pisz.

2 komentarze:

  1. ja mam tylko jedno zastrzeżenie... czemu to jest takie krótkie.? ale tak to, to jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram koleżankę wyżej ♥

    OdpowiedzUsuń