17 "To nic nie da"

Rose Pov
-Halo Justin przyjadę dzisiaj po ciuchy.
-A tak za ile będziesz?
-Za 30 minut.
Oglądałam z Dangerem film "Hobbit".Szczerze to, był bardzo nudny. Minęło już 20 minut.;
 -Dan muszę już jechać.
 -Okej, przyjedź szybko. Jechałam równe 10 minut.
 Justin Pov Minęło już 10 minut a jej jeszcze nie ma.
 -Ding Dong-usłyszałem
 -Cześć , mogę wziąć ciuchy?-zapytała
-No pewnie, wchodź, opowiem ci coś, napijesz się.? -A co masz do wyboru?
 -Colę, Jack'a Daniels'a, wodę.
-Poproszę propozycje numer 2. -A to teraz opowiadaj.-powiedziała
-Należysz do gangu seleny ?
-No można to tak ująć.
-Little Respect jest wymieszany w poważną siarkę.Z najsilniejszym gangiem w całym mieście a nawet kraju. Więc ostrzegam cię.Najlepiej jakbyś odeszła. A co do mojej zdrady. Niki mi wszystko powiedziała, mówiła, że Selena to zaplanowała.Potrzebowały osoby na której mogły by polegać,jezdzilabys na misję, aby zabijać ludzi.
-Ale Danger, on jest taki , inny chroni mnie.
-Jeszcze ci nie powiedział?
-A co miał by mi powiedzieć?
-Emm..., on należy do gangu Scooter'a.Danger jest zastępcom zastępcy szefa.Chaz też.
 -Aha , dobra zadzwonię do nich aby przyjechali.
DANGER POV
Oglądałem film , gdy nagle zadzwonił telefon:
WIADOMOŚĆ OD :
ROSE :
Dan , przyjedź szybko do Justina. Paaa :*
Na to odpisałem jej :
Dobra będę za 10 minut.
Ubrałem się w ciemne spodnie pod kolana i bluzka z napisem OBEY.
Wszedłem do domu,widząc jak Rose płacze.
-Justin , co jej jest ?
-Powiedziałem jej wszystko.
-Ale co?
-Że należysz do gangu i o Selenie.
Dobra teraz tyko trzeba jechać po Chaz'a 
     

4 komentarze:

  1. Zawalisty ♥ ZAPRASZAM DO MNIE http://utopicsiewtwojejpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny. czytam. czekam na nastepny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do kategorii " Liebster Award . Więcej szczegółów tutaj : http://jusandpolishbeliebers.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię więcej informacji tutaj: http://blogojustiniebieberze1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń