3 "Boję się"

ROSE POV
Weszłam do domu Scoota(tak mówię na Scootera) i wszyscy gały na mnie.
Przyznam byłam ubrana trochę wyzywająco ubrałam się tak.
Wszyscy powiedzieli uuuuuuu Scooter  nowa dziwka ?
No to zaczął się dialog :
-Nie chłopcy to Rossalie -powiedział
-Kurwa mówiłam że nie Rossalie tylko Rose-warknęłam na to wszyscy ucichli.
-Dobrze nie denerwuj się piękna-Powiedział Justin na co lekko wzniosłam moje kąciki ust do góry.
-A może nam się przedstawisz ?-powiedział jeden z ekipy
-A potrzebne to wam ? -Zapytałam
-Każdy ją będzie miał-powiedział ktoś na co uciekłam z domu.
-I co dupku zrobiłeś ?-pobiegł za mną Justin
Usiadłam na progu ulicy i zapaliłam papierosa.
-Rose co cię uraziło - spytał chociaż dobrze wiedział
-Wiem , że to dziwnie zabrzmi ale się wstydzę.
-Czego ?
-Że no wiesz on sam powiedział.-rozpłakałam się
-Ledwo cię znam ale wiem że jesteś ideałem.-powiedział
-Wzięłam sztacha papierosa.
-Ty palisz w tak młodym wieku ?-spytał Justin
-Nie znasz mojej historii.Palę od 12 roku życia.-opowiedziałam przekonująco
-Chodź do środka bo zimno-powiedział Juss
Weszliśmy do środka to wszyscy się mnie czepiali.
Zapytałam Scoota czy pokaże mi mój pokój na co on odpowiedział :
-Będziesz spała z Justinem.
Każdy zaczął się chichotać a ja się czułam niezręcznie i wtuliłam w tors Justina pytając czy mogę.
Powiedział , że z chęcią będzie ze mną spał a ,że nie jesteśmy parą to pod dwoma różnymi kołdrami.
-Może pójdziemy do góry -spytał się Justin
-A po co ?-uśmiechnęłam się szyderczo
-Co wolisz - odwzajemnił uśmiech Justin
-A może coś sobie poopowiadamy?-spytałam
-Dobra,ja zacznę -powiedział
-Jestem ...-nie dałam mu dokończyć
-Justin Drew Bieber ur. 01.03.1994r. w Kanadzie , zawinięty w fioletowy kocyk , masz grupę krwi AB+ był to wtorek godzina 12:56.
Zaniemówiło go...
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rose pójdzie do szkoły i pozna wroga Justina.

Podoba się ?
Liczę na komentarze
A chcecie aby robiłam Rose i Justinowi ask'a ?
Będziecie jej zadawać pytania i mu :d
Zapraszam do czytania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz