4 "Myliłam się"

Zaniemówił gdy mu  wszystko powiedziałam , jednym słowem był zszokowany.
Nagle wszedł Skoot
-Rose jutro idziesz do szkoły.-oznajmił
-Ale jak to ?-spytałam się
-Wiem , że jest początek wakacji ale tak jak Justin będziesz chodziła do szkoły prywatnej w wakacje a w roku szkolnym nie będziesz chodziła w ogóle do szkoły.-powiedział ponownie
-Ale ja nikogo nie znam-powiedziałam cicho
-Dobra ale idziesz do prywatnej z Justinem.Książki masz w swoim pokoju-wygadał się
-Skooter!-krzyknął Justin
-Ahh okłamywaliście mnie ! -rozpłakałam się
-Jeśli już płaczesz to ci powiem, twój ojciec nie żyje -oznajmił
Rozpłakałam się w ułamku sekundy.Justin mnie przyciągną do swojego torsu i tak zasnęłam,spałam w łóżku Justina.
*RANO*
-Cześć myszko -powiedział Justin z śniadaniem na łóżku.
-Cześć kochanie -wymckneło mi się a Juss się zaśmiał.-dlaczego jestem w twojej bluzce
-Spałaś tak słodko i nie chciałem cię budzić więc cie przebrałem.
Nie bój się nie podglądałem.
-Jak mogłeś nie podglądać jak mnie przebrałeś.,ehh ty głuptasie.
-oj rozszyfrowałaś mnie.
-Idz się ubrać ja zaraz przyjdę po ciebię-oznajmił chłopak
ROSE POV
Czułam się niezręcznie z tego powodu , że spałam z nowo poznanym chłopakiem.
Ale to nic zeszłam na dół i wszyscy patrzyli na tv.
-Justin misiu jesteś ?-zawołałam żeby czuli się zazdrośni
-Idę kochanie !-odpowiedział z bananem na twarzy
Wszyscy powiedzieli łał gdy mnie zobaczyli a ubrałam się tak KLIK
Wyszłam aby zapalić papierosa i zobaczyłam jak jedzie wielkie czarne auto więc poleciałam szybko do mojego domu.(chyba mogę go tak nazwać).Wleciałam z papierosem i zobaczył mnie Scooter a on nie wiedział , że ja palę papierosy , najpierw do mnie podszedł do mnie i wziął mi papierosa pytając:
-Co to ma być ?-zaczął wrzeszczeć
-Emm papieros ?-byłam pewniejsza bo nic mi nie mógł zrobić (chyba nie mógł)
-A od ilu lat palisz ?-spytał się jeden z tancerzy Justina
-Od 12 roku życia -odpowiedziałam pewnie
-Aha -powiedział nieco spokojnie
-Chciałam wam powiedzieć , że chyba paparazzi przyjechało takim wielkim czarnym autem.
-Justin ktoś do ciebie-powiedział Scoot
ROSE POV
Do Justina.Ciekawe co to miało znaczyć.Do Justina.
Moja pierwsza myśl to ''narkotyki'' i tak jak myślałam tak było.
Justin wpadł do domu i powiedział :
-Jest przyszły w końcu.
Wszyscy oglądali moją reakcję a ja powiedziałam :
-Daj tą paczkę.-Justin mi ją podał
-A ma ktoś kartę ? -spytałam i nagle ktoś mi podał
-Co wy się tak gapicie  na mnie ?Ostatni raz wciągałam w wieku 16 lat.-wszyscy na mnie się patrzyli
-No dobra już.Chodź Justin miśaku.
Jechaliśmy jego czarnym mustangiem jakieś 15 minut.
Weszłam do szkoły za ....,.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rose pozna dzisiaj chłopaka.
Czyatsz-komentujesz :D
http://ask.fm/roseharwig
Pozdrawiam :* ~~Maruda












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz