5 "Pierwsze dni są okropne"

Weszłam do szkoły za rękę z Justinem.Wszyscy skierowali na nas wzrok a ja tylko na jednego chłopaka.Był idealny.Spoglądał na Justina tak wrogo a on szedł przed siebie.Dziewczyny piszczały na jego widok i mówili że mam szczęście.
-Rose dobrze się czujesz?-spytał się Justin przytulając mnie do siebie.
-Trochę nie swojo a dlaczego pytasz ?
- Widzisz tego gościa
-Jakie ciachoo -powiedziałam żeby Juss był zazdrosny.
-Ej bo cię puszczę.
-Ale wiesz ze cie tylko kocham , ej zaraz ty , ja , my nie jestesmy parą.-oznajmiłam
ROSE POV
Zapadła cisza gdy Justin uklękną przedemną i się spytał czy będę jego dziewczyną.Zarumieniłam się ale odpowiedziałam tak.
Przybiegła do mnie jakaś dziewczyna mówiące ze jest Belieber i takie cos.Stałam wsłupiona i przyglądałam się temu chlopakowi.Zobaczył to i czułam się niezręczne widząc że idzie w moją stronę ale nagle wyskoczył zza drzwi Justin.Dzięki Bogu ufff.
Powiedział :
-Cześć Draw
-Siema , jak tam życie widzę że znów nowa panienka.
Nowa? To ile on ich już miał. Nie byłam zła bo wiedziałam ze Justin jest sławny.
Przeszkodzilam im w rozmowie :
-Emm wy sie znacie ? -zapytałam
-Kochanie długa historia.-oddparł
-Ja już lece -nara
Zauważyłam ze Draw pokazał gest typu zabije cie.
-Była przerwa poszłam do łazienki a za mną jakieś dziewczyny mówiące że jesli z tobą nie zerwie to mnie zabiją.-powiedziałam Justinowi na ostatniej lekcji.
OGŁOSZENIE PARAFIALNE! -Nagle ktos krzyknął
Dzisiaj na Steward Beat one impreza zapraszamy wszystkich.
Wróciliśmy już do domu to powiedziałam wszystko Scooterowi a ten powiedział , ze jeszcze dzisiaj przyjedzie ochroniarz.
Scooter byl przeciwko temu aby isc na impreze ale Juss go namowił.
A więc poszliśmy było głosno i przytulnie lecz niektorzy ledwie juz stali na nogach.
Justin się upił i tańczył z dziewczynami za czym ja byłam temu przeciwna.Stałam pod scianą i nagle przychodzi Juss i zaczyna mnie całować.
--------------------------------------------
Tak jak było w zapowiedzi :
Justin zdradzi Rose z Kelsey.
Gdy Rose sie dowie zerwie z nim i bedzie z Drew
Bardzo proszę o komentarze.
Jesli.przy tym rozdziale nie bedzie kom. Dodaje rozdzialy co 2 tygonie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz