6 "Dupek jakich mało"

Gdy wrocilismy z imprezy Justin mial zuzyte kondony w kieszeni.
-Co to kurwa ma byc ?-krzyczlam i wszyscy sie obudzili
-Kochanie nie chcialem.
-Jedyny raz w swoim zyciu chce miec chlopaka a ten mnie zdradza.Wez czlowieku ogarnij dupy.Zaczlam go bic po klatce piersiowej.I cos mi sie urwalo.
JUSTIN POV
Wiem zrobilem zle.Ale ona mnie uwiodła.Rose zaczeła mnie bic po klatce,przyznam troche bolalo.Nagle upadła na ziemię i zaczeła sie dusic swoją śliną.
Scooter cos jej zrobil i normalnie oddychala.Zanioslem moja ksiezniczkę do mojego pokoju i rozebrałem ją.
Leżala tak przez prawie godzine.
Lezalem obok niej myslac co bedzie dalej.Gdy nagle się obudziła i zaczęła jęczec chociaz nic nie robilismy.Zapytala sie dlaczego ja zdradzilem a ona powiedziala mi ze pocalowal ja Draw.
Nie chcialem nic mowic tylko odrazu ja bzyknac.
Lecz odstąpiłem i powiedzialem ze ja kocham masujac jej piersi.
Rano przyjechała mama z dziecmi
weszla do pokoju bez pukania bo myslala ze jeszcze spie.Weszla a my nadzy w lozku.troche dziwne uczucie...
+-----------------------------------------+
"Pierwszy raz z nim" -kolejna czesc :)
Prosze o dodawanie kom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz