9 "On pójdzie do więźienia"

ROSE POV
Justin obudził mnie o 2  w nocy.Ale dlaczego?
-Rose księżniczki już nie śpią.
-Justin !
-No co wstawaj.
-Ja się boję że pójdziesz do więźienia.
-Ehh nie bój się.Ubieraj się i jedziemy.
Ubrałam się w to , i zeszłam na dół do kuchni gdy nagle wszyscy skierowali na mnie wzrok.
-Justin kochanie jedziemy?-spytałam się aby wszyscy byli zazdrośni.
-Masz tu śniadanie.
-Jestem na diecie.-odpowiedziałam
-Jezu dziewczyno ile ty ważysz ?-spytał jeden
-50 kg-odpowiedziałam
-Kochanie przecież masz dobre kształty.-powiedział Juss
-Ale jestem gruba,poza tym moje ciało.
-Synek nie pies nie leci na kości-wystrzelił jeden.
-Idziecie czy nie ?
Jechaliśmy jakieś 20 minut.
-Już jesteśmy już-powiedział Justin
Wysiedliśmy z auta a na chodniku siedziała pobita Kelsey podeszłam do niej i ją uderzyłam w twarz.
-Masz suko.
-Za co ?-rozpłakała się
-Za twojego chłopaka.
-Już nie.
Justin wszedł do domu i dał kulkę w głowę Drew.
Nagle upadłam i rozpłakałam się.Justin podbiegł do mnie i wziął mnie na ręce.
Jak już przyjechaliśmy do domu to Justin zaniósł mnie do łóżka a ja mu powiedziałam
-Chcę to zrobić.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1kom=następny.
Ostrzegam!W następnej części +18 ~~Maruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz